Ο πελάτης οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.

Για μεγαλύτερη διευκόλυνση του πελάτη, προσφέρεται η επιλογή ανάμεσα σε τρεις (4) τρόπους αποστολής:

1.Παραλαβή από τον εκθεσιακό μας χώρο.Λόγω ότι οι αποθήκες μας είναι στα Διαβατά Θεσσαλονίκης μπορεί να υπάρξει μια καθυστέρηση (εφόσον δεν υπάρχει) μέχρι να έρθει το προιόν απο τις αποθήκες μας ενδέχεται και την επόμενη μέρα, Σάββατο η αποθήκη μας είναι κλειστεί .

2. Παραγγελίες άνω των 25ευρώ για τον νομό Θεσσαλονίκης παραδίδονται χωρίς καμιά επιβάρυνση από φορτηγά της εταιρίας μας.

3. Παραγγελίες άνω των 50 (πενήντα) ευρώ για όλη την ηπειρωτική Ελλάδα παραδίδονται χωρίς καμιά
επιβάρυνση  με SPEEDEX σε προιόντα εώς 4 κιλών στο χώρο σας και με μεταφορικές εταιρείες σε βαριά και ογκώδη προιόντα με παραλαβή στο χώρο σας αφορά μόνο απευθείας προορισμούς.

Η παράδοση με courier γίνεται τις εργάσιμες μέρες και ώρες και δεν προηγείται τηλεφωνικής επικοινωνίας. Σε περίπτωση που το courier έρθει και δεν σας βρει αφήνει ειδοποιητήριο για να επικοινωνήσετε εσείς μαζί του και να κανονίσετε νέα παράδοση.

Τα πρακτορεία ακολουθούν τα δικά τους ωράρια αναλόγως την περιοχή και συνήθως επικοινωνούν τηλεφωνικώς πριν από την παράδοση με τον πελάτη.

Υλικά με μεγάλο όγκο (υλικά θερμομόνωσης, έπιπλα μπάνιου, ηλιακοί θερμοσίφωνες,καμπίνες, μπανιέρες) το κόστος της μεταφοράς κατόπιν συννενόησης.Παράδοση πλακιδίων εκτός νομού Θεσσαλονικής γίνεται με μεταφορικές εταιρείες με παραλαβή από πρακτορείο και το κόστος δεν περιλαμβάνεται.

Δυσπροσιτοι προορισμοί μεταφορικά κατόπιν συννενόησης.

4. Τα έξοδα αποστολής εφόσον δεν περιλαμβάνονται στις παραπάνω κατηγορίες είναι 3ευρώ – κόστος αντικαταβολής 2 ευρώ.

Οι παραδόσεις των εμπορευμάτων εκτελούνται Δευτέρα έως Παρασκευή 08:30 – 15:00.

Οι παραδόσεις των προιόντων γίνονται με SPEEDEX σε προιόντα εώς 4 κιλών στο χώρο σας και με μεταφορικές εταιρείες σε βαριά και ογκώδη προιόντα. 

Επιστροφές προϊόντων

Όροι επιστροφής προϊόντων:

Δεν γινονται δεκτές επιστροφές σε νεροχύτες και μπανιέρες.

Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα χωρίς την αρχική τους συσκευασία ή με παραβιασμένη συσκευασία, μεταχειρισμένα, χρησιμοποιημένα ή κατεστραμμένα ενώ η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να αξιώσει αποζημίωση ακόμη και για αχρησιμοποίητα προϊόντα εφόσον επιστρέφονται καταπονημένα, ελλιπή ή με φθορές. Σε περίπτωση επιστροφής προιόντων, δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας επάνω στο κουτί συσκευασίας. Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημία, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.

• Η εργοστασιακή συσκευασία των προϊόντων να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση. Εκτός των προϊόντων που η λειτουργία τους είναι ελαττωματική και καλύπτονται από εγγύηση.
• Η ημερομηνία της επιστροφής των προϊόντων να μην ξεπερνά τις δέκα εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία της παραλαβής τους.
• Εμπορεύματα τα οποία είναι κατόπιν παραγγελίας δεν επιστρέφονται.
• Τα έξοδα αποστολής των προς επιστροφή προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός των περιπτώσεων που η επιστροφή γίνεται λόγω υπαιτιότητας του καταστήματος “Danos”.

Διαδικασία επιστροφής προϊόντων:

• Ενημερώστε και συμφωνήστε με την επιστροφή της παραγγελία σας ή μέρους αυτής.
• Παραδώστε το προιόν στην εταιρεία μεταφοράς που το παραλάβατε με τη συνοδεία των απαραίτητων παραστατικών. Δ. Αποστολής εάν η παραγγελία σας εστάλη με Δ. Αποστολής – Τιμολόγιο ή με το ίδιο Δ. Λιανικής εάν είστε ιδιώτης.
• Συμπληρώστε ένα έγγραφο με την ημερομηνία αποστολής και τον τρόπο που επιθυμείτε να σας γίνει η επιστροφή των χρημάτων
• Στείλτε μας το έγγραφο αυτό  με e-mail : info@danos.com.gr